Sercih v1 Blogger Teması

Yazar: Unknown Tarih: 08:44 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Merhaba arkadaşlar.Şimdi sizlere farklı bir Blogger teması tanıtacağım.Temamızın adı Sercih v1'dir.İsterseniz tema özelliklerine bir göz atalım.

Tema Özellikleri:
1-) Seo Puanı 74
2-) Sosyal Ağ Bölümü
3-) Şık Tasarımlı Header
4-) Abartılmamış Footer
5-) Benzer Yazılar Eklentisi

Tema,Bloggertema.org adresinden alıntıdır.

RAR ŞİFRESİ: bloggertema.org







Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

  1. temadaki güzelliğe bak hemen arşive alıyorum

    YanıtlaSil
  2. Sade hoş bir tema olmuş bende arşivime alıyorum bir tanede ben paylaştım onada bakmanı tavsiye derim.

    YanıtlaSil
  3. basit editlenmiş bir tema ama güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Arşive aldım gayet şık.

    YanıtlaSil
  5. Tema çok güzel :) arşivlik

    YanıtlaSil
  6. BU Temayı Çnceden Denemiştim Tam Kişisel Bloglara Göre

    YanıtlaSil
  7. Kişisel bloglar veya paravan bloglar için iyi bir tema

    YanıtlaSil
  8. bende kullanmıştım bunu güzel bir tema :)

    YanıtlaSil